вторник, 27 август 2013 г.

Видеото, което ме остави без думи

От февруари 2011, когато се регистрирах в YouTube, имам 306 абонамента. Средно на ден гледам около 15 клипа. От тях съм добавила 310 в любими и 61 в така наречения от мен плейлист - Best youtube videos. Никой от тези обаче, не може да се сравни с последното, което изгледах, защото то е просто ВЕЛИКОЛЕПНО. Евелина прави едни от най-качествените клипове в YouTube. Никога не съм се съмнявала във възможностите и потенциала й. Днес тя ми доказа много повече, от това, което очаквах. От началото, до самия край, очите ми бяха насълзени. Песента, която е използвана в него, означава много за мен, но не е тя единственият виновник за изблика ми от емоции. Никой холивудски филм, никоя скъпа реклама не е имала такава сила, енергия и значение, за да ме накара да се чувствам така - вдъхновена, въодушевена, впечатлена и най-вече - щастлива! Колкото и да напиша ще е малко, затова просто ви предлагам да го изгледате. В случая думите са безсилни. Това беше най-съвършеното, най-чувственото, най-епичното, най-красивото видео, което някога съм гледала!!!
- Ina-Ccessibility 2013 ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар