събота, 14 април 2012 г.

Уверена, усмихната, удивителна..

Не е тайна, че всяка жена, поне веднъж в живота си, е използвала грим. Гримът е хубав, ако се използва с мярка! Предлагам Ви няколко продукта, с които, в зависимост от бързината на работа, бихте могли да постигнете невероятни резултати, за по-малко от 10 минути! 

------------------------------------

1. Хидратиращ крем
 Независимо дали кожата Ви е суха, нормална или мазна, тя има нужда от хидратация. Освен златното правило за пиене на поне 2 литра вода дневно, хидратация могат да ви набавят и куп кремове, предлагащи се в търговската мрежа. Ако искате да инвестирате в скъп продукт, можете да се доверите на водещи марки като Vichy, Clinique, Neutrogena и много други. Аз обаче Ви предлагам универсалния, познат на всички, хидратиращ крем "Здраве". Вариращата му цена е около 3 лв.  

------------------------------------

2. Коректор за тъмни кръгове под очите
Рядко успяваме да си дадем почивката и 8-часовия сън, от които се нуждаем. В следствие на това получаваме излишно оцветяване, в зелени или лилави нюанси, в зоната под очите. За да прикрия подобни проблеми, използвам коректора на Oriflame от серията Studio Artist, тъй като е изключително лек, но в същото време покривен. Не се наслоява в гънките на това място, а за да покрия всичко, ми е нужно изключително малко количество. Опаковката му е прозрачна и можете да видите какво количество е останало вътре. Използвам моя вече половин година и смятам, че ще ми стигне за поне още толкова! Редовната му цена е 9,90 лв., но често бива намален до 6,90 лв.
*Ако купувате какъвто и да е коректор за зоната под очите, винаги избирайте цвят, малко по-светъл от вашата кожа. Така ще направите очите си по-будни и  оптически ще повдигнете тази част на лицето си.  

------------------------------------

3. Коректор, прикриващ зачервявания, пъпки и несъвършенства
Тъй като не съм фен на фон-дьо-тените, използвам по-плътен коректор на местата около ноздрите, устните и някоя по-голяма пъпка. Разбира се, че не е задължително да имате 2 коректора. Причината, аз да използнам 2, е, че по-плътните коректори се насъбират в линиите под очите ми. Коректорът е изключиелно покривен и стои на лицето до 12 часа, в зависимост от това каква е кожата Ви. Цената му е около 13 лв. 

------------------------------------

4. Пудра
Стъпката с нанасянето на пудра има няколко плюса. Ако имате омазняване на кожата в Т-зоната, ще го неутрализира. Пудрата ще запази коректорът (или фон-дьо-тена, ако използвате такъв) по-дълго време на мястото си. Ще ви даде допълниелна покривност, без отежняване. Минусът обаче е, че ако прекалите с количеството пудра, можете да достигнете нежелания ефект на напудрен кейк. Затова Ви препоръчвам да използвате четка, а не тампоните, които вървят с продукта. Цената на посочената по-горе Manhattan Clearface Compact Powder е около 12 лв., като е създадена и да работи в плюс на кожата и да лекува несъвършенствата докато я носите.

------------------------------------

5. Четка за пудра
Така наречената Kabuki четка, която и козметичната марка Alverde предлага, осигурява равномерно, прецизно и иделно нанасяне на прахообразен продукт върху кожата Ви. Космите са изключително меки и здраво закрепени към основата на четката, което не позволява падането им докато ги използвате. Препоръчвам да миете четката си за лице поне веднъж седмично с бебешки шампоан, като при сушенето я поставяте с дружката нагоре, така че да не се стича вода, която да повреди лепилото и да доведе до падане на космите й. Можете да намерите въпросната четка във веригата магазини dm, на достъпната цена, за подобен вид четки, с толкова добро качество, от 9,90 лв.

------------------------------------

6. Спирала за пърхащи мигли.
За мен, спиралата е най-важната част от грима ми. Тя подчертава очите ми и ми доставя достатъчно увереност, дори да не нося никакъв друг грим. Това е и причината да съм склонна да инвестирам големи суми в този вид продукти. Винаги експериментирам и рядко повтарям закупувяне на една и съща спирала. Lash Architect 4D, на L'oreal, ми дава дълги, обемни, извити и наситено черни мигли. Цената й е около 24 лв., което не е приемлива цена за всички. Аз съм изключително доволна и бих инвестирала отново в нея. Ако не искате да платите толкова Ви препоръчвам всички спирали на Maybelline, за които ще платите половината от цената на Lash Architect 4D или много малко известната, но изключителна моя фаворитка, Divine Cat's eyes effect спирала, която пък варира на цена около 6,50 лв. 

------------------------------------

7. Балсам за устни
Можете да заложите на обикновен балсам за устни от аптеката, балсам на Nivea или какъвто Ви се намира под ръка. Аз препоръчвам "Нежна грижа" на Oriflame, която предлага изключително вкусово разнообразие. Подходяща е, не само за устни, но и за всички сухи части на тялото. Продуктът е един от най-продаваните на марката и е на редовна цена от 11,90 лв. за 15 мл. Във всеки каталог обаче, бива намалявана до 4,90 лв. 

------------------------------------

Warning: Не забравяйте да почиствате, всяка вечер преди лягане, лицето си с измиващ гел или мокри кърпички. Така предотвратявате порите си от запушване по време на сън, като намалявате риска от появата на пъпки.

------------------------------------
 
Това бяха седемте продукта, които използвам аз за своя ежедневен грим. Не съм спонсорирана от никоя компания, нито съм дистрибутор на някоя. Всички впечатления са мои собствени, създадени чрез поне месечно наблюдение. И не забравяйте, че:

"Ако гримът на една жена е добър, той не се забелязва, а околните виждат в тази жена индивидуалност."
- Тибо Вабр

- Ina-Ccessibility 2012 ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар