събота, 14 април 2012 г.

Писна ми!

Писна ми от малоумните момчета, опитващи се да станат мъже!
Писна ми от тъпите курви, които винаги ще си останат кифли без нищо в замаскиранта си глава!
Писна ми от глупавата любов, която няма никакъв смисъл освен да наранява!
Писна ми от безпаричието, което кара хората да се лишават от елементарни потребности!
Писна ми от шибаните политици, които мислят само за собствения си гъз, а уж работят за цял народ!
Писна ми от глупавите потребители на фейсбук, които бързат да  публикуват снимка от всяка една смотана сбирщина на която са били!
Писна ми от ограниченото население, което, четейки субтитри и вестници, мисли че е достатъчно образовано!
Писна ми от прекрасните приятели, които се интересуват от подсилването на твоята болка повече, отколкото собственото си щастие и мислейки се за повече от теб, опитват да те сринат до земята!
Писна ми от скапаното ви самочувствие без покритите, което демонстрирате с повод и без!
Писна ми от завистта, която всеки таи, без да знае на какво всъщност завижда и дали то не е по-лошо от неговото!
Писна ми от еднообразното ежедневие, което колкото и да се мъчиш да избегнеш винаги те обгръща!
Писна ми от живота под постоянен стрес и страх от бъдещето и предстоящото!
Писна ми от чувството на отговорност към някого, повече от колкото към себе си!
Писна ми от безсмислените разговори, в които просто се опитваш да припомниш на някого за съществуването си!
Писна ми от глупавия алкохол, които не решава проблемите ти, а краткотрайно залъгва глада ти за безпроблемен живот!
Писна ми от сковаващата празнина в душата, създадена от липсата на най-ценния за теб човек!
Писна ми от шибания живот, които съм принудена да живея!
Писна ми, но ще го изживея, за да докажа, само и единствено на себе си, колко съм силна! ;]
- Ina-Ccessibility 2012 ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар