понеделник, 9 юли 2012 г.

ВВС№1 - "Безсмъртните" - Алисън Ноел

  Смятам да започна да правя ревюта на книги или поредици, изказвайки впечатленията си за тях и препоръките ми към вас. Това е първата ми публикация от "сериите", които ще нарека "Вдъхновение във всяка страница" или съкратено - ВВС. Надявам се да ви хареса!

  Благодарение на щедрата стипендия на фондация "Комунитас" от 200лв. специално за книги, си позволих закупуването на поредицата "Безсмъртинте" на Алисън Ноел. Първото ми впечатление от книга, винаги е било или ревю в youtube или корицата. В случая бяха, тогава излезлите, четири пъстри обложки със "специални ефекти". Реших, че трябва да ги прочета и тъй като тогава тепърва започвах страстта си към книгите и не знаех какво друго да си поръчам, удовлетворих желанието си. 

Книга 1 - "ВЕЧНА"
  OMG! Това със сигурност е една от най-невероятните книги, които някога съм чела! Емоциите, които ме обливаха през цялото време докато я четях са неописуеми! Усмихвах се, съчувствах, радвах се, завиждах, възхищавах се, плаках! Става въпрос за 16 годишната Евър, чийто семейство трагична загива в катастрофа. След това си преживяване, тя получава дарбата да чете мислите на хората в близост до нея, тъй като е била на границата на живота и смъртта. Както в повечето тийнейджърски книги и в тази главната героиня среща "принца от приказките", за който би и завидяло всяко момиче. Книгата има лек привкус на "Дневниците на вампира" или "Училище за вампири", но няма нищо общо с пиещите кръв, които може би са се превърнали в клишето на века. "Вечна" определено е книга, която си заслужава да прочетете. Наброява 288 страници и можете да я намерите на цената от около 12лв.
Оценка: ★ ★ ★ ★ ★ - 5/5

 Книга 2 - "СИНЯ ЛУНА" 
  Историята на Евър и Деймън продължава. Този път пред тях се изправят много препятствия, като разгневена бивша, нужда от лечение и специални рецепти при появата на синя луна. Книгата определено държи в напрежение. Разкрива нови характеристики пред читателя. Има 264 страници и може да бъде намерена на същата цена. 
Оценка: ★ ★ ★ ★ ☆- 4/5 

Книга 3 - "Страна на сенките"
  Странно защо, но досега винаги съм си мислела, че книгата се казва "СтранаТА на сенките". Явно ми е звучало по-хубаво.. и все още е така. Отново същите герои, изправяйки се пред опасността на "смъртта" за безсмъртните. Книгата е малко по-дебела - 368 страници и става трудна за четене, тъй като от предишните две добре сте се запознали с героите. Цената отново е същата.
Оценка: ★ ★ ★  ☆- 3/5  

Книга 4  - "ТЪМЕН ПЛАМЪК"
   От вече година книгата ми стои с листче отбелязващо страниците малко след средата и не мога да я довърша. Определено със всяка следваща книгите ми стават все по-скучни, въпреки че първата беше невероятна! 320 страници и 12лв. за книга номер четири и лоша оценка от моя страна. 
Оценка: ★ ★    ☆- 2/5  

Книга 5 - "НОЩНА ЗВЕЗДА"
  Сами виждате занижаването на оценките ми със всяка следваща книга, затова реших да не си купувам петата и да и дам оценка 1/5. Не знам за какво става въпрос. Не съм се и мъчела да разбирам. Жалко, че корицата е розова. Вече си имахме червена и лилава. Щеше да й подхожда зелено или тюркоазено. Тогава бих си я взела просто за интериор. 

  В заключение ще ви препоръчам непременно да си вземете първата! Тя все още си остава една от най-любимите ми книги. Ако искате да прочете още си вземете и втората и постепенно ги купувайте една след друга, ако наистина ви е интересно. :)

- Ina-Ccessibility 2012 ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар