неделя, 1 юли 2012 г.

Мъдростите на "Алхимикът"

Винаги съм се чудела, защо всички обожествяват "Алхимикът" на Паулу Коелю. Отделих време, за да я прочета и ето ви 14 причини да го направите и вие:
  • Това, което прави живота интересен, е възможността да осъществиш мечтата си.
  • Ако обещаеш нещо, което все още не притежаваш, ще изгубиш желанието да го постигнеш.
  • И му стана мъчно за самия него, защото понякога нещата в живота се променят, преди още да си свикнал с тях, и то толкова бързо, че едва успяваш да нададеш вик.
  • От днес нататък ще живея с това огорчение и няма да се доверявам на хората, защото един от тях ме предаде. Ще намразя тези, които са намерили скрити съкровища, защото аз не намерих своето. И винаги ще се опитвам да пазя малкото, което имам, защото съм твърде незнамителен, за да покоря света.
  • Страхувам се да осъществя мечтата си, тъй като после няма да има нищо, заради което да живея.
  • Не желая да се променям, защото не знам как да се променя. Твърде много съм свикнал със себе си.
  • Защото знам, че мога да имам всичко, но не го искам.
  • Когато силно желаеш нещо, цялата Вселена ти съдейства, за да го постигнеш.
  • Човек обича, защото обича. Не се нуждаем от някаква причина, за да обичаме.
  • Всяко едно търсене винаги започва с Късмета на начинаещия. И винаги завършва с Изпитание на завоевателя.
  • Когато най-големите съкровища са пред нас, ние никога не ги забелязваме. А знаеш ли защо? Защото хората не вярват в съкровища.
  • Само едно нещо прави мечтата невъзможна: страхът от неуспеха.
  • Онова, което се е случило веднъж, може никога повече да не се случи. Но всичко, което се е случило два път, със сигурност ще се случи и трети път.
  • Любовта никога не може да отклони един човек от Личната му легенда.
Всички мисли можете да намерите в страниците на "Алхимикът". Тези са, които впечатлиха мен. Вие със сигурност можете да си намерите още! :)
- Ina-Ccessibility 2012 ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар