неделя, 17 юни 2012 г.

Щастието в малките неща

Няма да мога да ви опиша радостта си, когато излязох на шопинг и се прибрах с три хартиени чантички. Не съм толкова щастлива за това, което има в тях, колкото за това, че хартиените торбички започват да заместват найлоновите. От малка гледам как актьорите по филмите пазаруват с такива и винаги съм си мечтала един ден и аз да го правя. Ето, че малките неща могат да ми направят ужасно щастлива. Не съм някаква луда екозащитничка, въпреки че се старя да спазвам основни екологични правила, но не ни ли карат да рециклираме хартия, да пазим непотребни листи, та дори получаваме и електронни фактури, за да не се използва хартия. Може би от двете злини, свързани с опаковките, това е по-малката. :)


- Ina-Ccessibility 2012 ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар