вторник, 30 юли 2013 г.

Мактуб

 Отдавна искам да си татуирам нещо, но чаках, за да намеря най-подходящото. Не се водя от импулсивни действия за перманентни решения. 

Отново започнах да гледам Клонинг. Хубавият бразилски Клонинг (O Clone) от 2001. Филмът на детството ми. Някой ще каже, че това е поредната сапунка, но за мен не е. Гледала съм достатъчно сериали през живота си, за да мога да различа тази от останалите. Тя за пръв път ме запозна с една различна култура през една крехка моя възраст, когато оформях характера си. Благодарение на сблъсъка на разбирания във всеки епизод, осъзнах различията между хората. И колкото и строги да изглеждат техните повели, ми се струват смислени.

Според тях например трябва да си красив вкъщи - за семейството си, мъжа си, а не когато излезеш на улицата сред непознатите. Не е ли така? Когато сме вкъщи обличаме старите си дрехи, оставяме косата си на произвола на съдбата, не си помисляме за грим. Но щом излезем на улицата сме ослепителни. И за кого? За кого, когато най-скъпите ни хора са вкъщи?

При нас любовта се ражда и умира от съвместното жителство. При тях тя се ражда с него. Напълно непознати споделят живота си и с времето чувствата им се раждат и остават на мястото си за много по-дълго време.

Харесвам и чувствената музика, и отдадеността на Бога. Обичаите и предаността един към друг. Ако хората се прераждаха, в предния си живот съм живяла в Мароко. Вчера започнах да планирам пътуването си до там и един ден ще го осъществя.

Следващата ми, изискваща по-малко средства цел, е татуировката "Мактуб". Мактуб - било е писано. Толкова много значи тази дума за мен, толкова е красива и загадъчна. Знам, че с нея ще бележа тялото си! Сега ми остава само да определя къде. И това ще ми отнеме време, но поне ще съм сигурна в решението и няма да съжалявам за него.

А, и още нещо. Винаги съм искала да напиша книга, но обикновено знам началото и края и не мога да разтягам 300 страници лукуми между тях :D. Вчера пробвах да запиша половин епизод, с всяка реплика и описание на героите. Мисля, че ако напиша някога книга, тя ще е тази. Друг е въпросът, колко време ми отнема, предвид броя на епизодите. Но всичко с времето си и, разбира се, ако е било писано! :)

Дано всичко при теб е наред, а ако не - възможно най-скоро да се подобри!   

- Ina-Ccessibility 2013 © 





Няма коментари:

Публикуване на коментар